خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان:

دورکاری کارکنان متناسب با رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۰۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: باید دورکاری کارکنان متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد شیوع کرونا در شهرستان های هرمزگان برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان اجرایی شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی اظهار کرد: طبق جدید ترین رنگ بندی اعلام شده درباره وضعیت شیوع کرونا، شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، قشم، بندرخمیر، بندرلنگه و بستک در وضعیت نارنجی قرار دارند و بر این اساس، یک سوم کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى در این شهرستان ها باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و در سایر ادارات هم باید ۵۰ درصد از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، سیریک و ابوموسی در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان ها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى به صورت کامل حضور خواهند یافت و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری، فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه شهرستان پارسیان در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: در این شهرستان ۵۰ درصد کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى و دو سوم کارمندان سایر ادارات باید به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

شیبانی تصریح کرد: طی هفته جاری تمامی مأموریت‌های غیرضروری اداری کارمندان لغو و در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته حداکثر با ۲۰ نفر و در شهرستان‌های با وضعیت زرد، حداکثر تا سقف ۳۰ نفر مجاز خواهد بود.

وی تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌الاجرا است و بر همین اساس اجرای این دستورالعمل ها به تمامی دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کنترل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز