خبرگزاری کار ایران

فعالیت دوباره ۴ واحد تولیدی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۵۶

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: با ورود دستگاه قضایی چهار واحد صنعتی راکد در خراسان رضوی فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،  سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: اقدامات اساسی در راستای توسعه و ارتقاء عملکرد فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

وی افزود: با ورود دستگاه قضایی، ولتاژ برق شهرک صنعتی خیام در نیشابور ارتقاء و  زمینه جذب ۵۰۰ کارگر فراهم شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی همچنین به برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های مستمر در خصوص شرکت پالود پارسیان اشاره کرد و ادامه داد: چهار واحد نیمه فعال این مجموعه به وسیله  سرمایه گذار خریداری و  فعال شده اند.

مرتضوی بیان کرد: فلوچارت مورد نیاز صنعتگران جهت ارجاع و پیگیری موضوعات مورد نیاز ایشان در دستگاه‌های استان از باب تسریع و تسهیل در امور نیز تهیه شد.

وی تصریح کرد: مشکلات سند در شهرک‌های صنعتی ماشین ابزار، خیام و سر ولایت نیشابور که کلا مرتفع شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه موضوع شهرک صنعتی چناران نیز به طور ویژه در حال پیگیری است، تاکید کرد : مشکلات برق، آسفالت، مترو، پل هوایی، علایم راهنمایی و رانندگی، چاه آب، گاز  در این شهرک‌ صنعتی در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز