خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت واحدهای استانی برای تامین ملزومات رعایت موارد بهداشتی در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۰۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: برنامه ریزی ها و پشتیبانی امور برای برگزاری انتخاباتی پرشور، باید منسجم و مطلوب باشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در هفتمین جلسه کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان  با اشاره به لزوم رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى در برگزاری انتخابات، عنوان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و سالم‌ تر انتخابات، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و افزایش شعبه‌ها و صندوق‌های رای‌گیری در شرایط شیوع کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای حمایت از تولید کنندگان استان تمامی ادوات پروتکل های بهداشتی انتخابات از تولید کنندگان داخلی تهیه می شود.

شیبانی با تاکید بر اینکه همه ‌برنامه‌های انتخاباتی در هرمزگان طبق زمان بندی در حال اجرا است و هماهنگی مطلوبی میان دستگاه‌های متولی برگزاری این حماسه ‌ملی حاکم است، اظهار کرد: سعی خواهیم کرد با مدیریت مالی و برنامه ریزی و رعایت صرفه جویی، کارها و امور را به درستی به پیش ببریم.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تاکید بر استفاده از تجربیات ارزشمند انتخابات های پیشین تصریح کرد: استفاده از این تجربیات می تواند فرآیند برگزاری انتخابات را تسهیل کند.

به منظور انجام هماهنگی ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین نیروی انسانی، تجهیزات، خودروهای مورد نیاز و... شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هفتمین جلسه کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با حضور مدیرکل امور اداری و مالی استانداری و تعدادی از نمایندگان دستگاه ها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز