خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر :

زیرساخت های لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت شود/ ٧٩٦ هزار نفر واجد شرایط رای در استان حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۸۵

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری مردم در ‌ انتخابات مشخص می‌شود و باید زیرساخت‌های لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات بیش از پیش تقویت شود، چراکه انتخابات با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا از بوشهر، محمدتقی ایرانی امشب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: امیدواریم با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری فضای انتخاباتی در کشور رونق تازه‌ای بگیرد و شور اشتیاق در این حوزه که یکی از حساس‌ترین صحنه‌های تصمیم‌گیری برای آینده کشور است با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای رقم بخورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، تعداد عوامل اجرایی انتخابات در استان بوشهر را ۲۵ هزار نفر برشمرد و اضافه کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم از سوی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های و هیئت‌های اجرایی استان برای برگزاری انتخابات و رای گیر انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، برگزاری انتخاباتی قانونمند با مشارکت گسترده مردم استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۲۸ خرداد در استان بوشهر فراهم شده که امید می‌رود این انتخابات کم حاشیه و بدون مشکلی برگزار شود.

وی اضافه کرد: پیگیری لازم برای فراهم کردن امکانات برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، از ماه‌ها پیش در حوزه زیر ساخت سیستم الکترونیکی، تأمین مکان و اقلام اخذ رأی آغاز شده است.

محمدتقی ایرانی، با اشاره به آمار واجدان شرایط انتخابات ۲۸ خرداد تصریح کرد: از یک‌میلیون و ۱۸۴ هزار نفر جمعیت استان بوشهر، ۷۹۶ هزار نفر واجد شرایط در انتخابات امسال می‌باشند که از این میزان ۴۷۹ هزار نفر جمعیت شهری و ۳۱۷ هزار نفر آن را جمعیت روستایی تشکیل داده‌اند.

ایرانی، اولویت مردم را بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در فضای مجازی را کماکان در حوزه کرونا دانست و افزود: توجه ویژه به کنترل تورم، گرانی، حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال از دیگر اولویت‌های مردم می‌باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، با بیان اینکه شیوه تبلیغات در این دوره از انتخابات متفاوت شده است، گفت: کاندیداها در فضای مجازی مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و باید پاسخگوی مطالبات و سوال‌های مردم به صورت شفاف باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در پایان با بیان اینکه مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم می‌دهند تا مردم با آرامش خاطر در پای صندوق‌های رأی گیری حضور یابند، افزود: در استان بوشهر تمهیدات لازم اندیشیده شده و اطیمنان خاطر داده می‌شود که انتخابات با تمام شرایط بر اساس قانون، آزاد، بی‌طرفانه و با حفظ امانت‌داری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز