خبرگزاری کار ایران

استان کرمانشاه جز استان های برتر در طرح ملی "آجر به آجر" پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۵۱

پس از ارزیابی عملکرد استان‌های کشور در اجرای برنامه‌های پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» ذیل طرح تحولی آجر به آجر، کرمانشاه به سبب مشارکت بیش از ۸۱ هزار نفر به عنوان یکی از استان های برتر کشور شناخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نوسازی مدارس کشور از استان‌های پیشرو در اجرای طرح تحولی آجر به آجر و پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» تقدیر شد.

مرزیان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح مورد استقبال هم  استانی‌های خیر قرار گرفته، گفت: پویش ملی "من مادرم، بچه ها ایران فرزندان من" به عنوان دومین پویش طرح آجر به آجر با هدف حضور حداکثری بانوان در امر مدرسه سازی اجرایی شد و بیش از ۸۱ هزار نفر در استان در این پویش مشارکت کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه اضافه کرد: پویش "من مادرم، بچه های ایران فرزند من" با همکاری خوب  مدیرکل محترم  آموزش و پرورش استان و سایر همکاران فرهنگی و دانش آموزان و خانواده های آنان در سطح استان و عموم مردم  پس از برنامه ریزی و اطلاع رسانی توسط اداره کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز به این موفقیت دست یافتیم که جای تقدیر و تشکر دارد. انشاالله با همکاری و همدلی مسئولان استانی و با حمایت های همیشگی استاندار و فرهنگیان در سطح استان باز هم شاهد افتخارآفرینی در طرح آجر به آجر باشیم.

هموطنان عزیز و نیکوکار می‌توانند به منظور شرکت در طرح آجر به آجر ،  با مراجعه به سایت https://ajorbajor.ir/ و سامانه "مهر مدرسه" https://ajorbajor.ir/ و انتخاب استان کرمانشاه با هر میزان آورده حتی به اندازه یک آجر در امر حسنه مدرسه‌سازی مشارکت داشته ‌باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز