خبرگزاری کار ایران

ملایی‌نسب خبر داد:

استقرار ۱۵ دفتر حمل و نقل در میدان میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۴۷

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از انتقال و استقرار ۱۵ دفتر حمل و نقل باربری در میدان میوه و تره‌بار این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد ملایی نسب با اشاره به امکانات رفاهی مناسب در میدان تره‌بار اظهار کرد: میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس دارای امکاناتی مانند بانک، فروشگاه مواد غذایی، مسجد، باسکول، استراحت رانندگان، سردخانه، بسته‌بندی و کارتن‌سازی، خیمه‌دوزی، سیستم اطفاء حریق پیشرفته، فضای گسترده و دسترسی آسان با توجه به سیستم حمل و نقل شهری و غیره است.

وی افزود: دفاتر حمل و نقلی میدان قدیم میوه و تره‌بار فضای نامناسبی داشت و باعث تشدید ترافیک در ورودی شهر می‌شد و علاوه بر آن، دسترسی مناسبی برای مراجعه‌کنندگان نداشت و کاهش خدمات باربری و حمل و نقل را به دنبال داشت.

این مقام مسئول با اشاره به مزایای راه‌اندازی دفاتر حمل و نقل در محل میدان میوه و تره‌بار، بیان کرد: کمک به کاهش بار ترافیک، استقبال بیشتر شهروندان و دسترسی بهتر و آسان کشاورزان به شرکت‌های وابسته باربری و غیره، جزو مهمترین مزایای راه‌اندازی این دفاتر است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه دفاتر حمل‌ونقل باربری از خردادماه سال جاری در میدان میوه و تره‌بار شهرداری شروع به فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این دفاتر از طریق مزایده عمومی به  شرکت‌کنندگان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی کشاورزان و انبارداران محصولات کشاورزی، انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب است که توان انجام بسته‌بندی صحیح و نگهداری انواع محصولات کشاورزی در زمان جابجایی حمل بار را داشته باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شرکت‌های استقرار یافته باید ضمانت ارسال و تحویل کالا را در بهترین شرایط ممکن داشته باشند، گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با تحویل به موقع و سالم محصولات موجب کاهش هزینه شوند.

اضافه می‌شود، دفاتر حمل و نقل در ضلع شرقی میدان جدید میوه تره بار شهرداری بندرعباس واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز