خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آوج:

50 درصد سالمندان آوج در برابر کرونا واکیسنه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۹۶۹

فرماندار شهرستان آوج گفت: با شروع روند واکسناسیون در شهرستان آوج تاکنون 50 درصد افراد سالمند واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی با اشاره به این نکته که 6 درصد جمعیت شهرستان آوج را افراد سالمند تشکیل می دهند، اظهار کرد: با توجه به اولویت بندی های صورت گرفته در خصوص تزریق واکسن کرونا به افراد سالمند، این موضوع در دستور کار کادر درمان شهرستان آوج قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان آوج گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات نوبت دهی و واکسیناسیون سه مرکز بهداشت و درمان در شهرستان آوج، آبگرم و روستای حصار در نظر گرفته شده، این مراکز در حال حاضر در حال تزریق و ارائه خدمات به سالمندان هستند که تا کنون 50 درصد تزریق واکسن به افراد سالمند انجام شده است.

وی بیان کرد: جمعیت بالای 80 سال شهرستان آوچ بیش از یک هزارو 237 نفر است که در یک هفته گذشته بیش از 600 نفر جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز بهداشت و درمان این شهرستان مراجعه کرده اند.

علیرضایی عنوان کرد: با تسریع و تسهیل روند واکسناسیون افراد سالمند می تواند روند ابتلا به بیمار کرونا و همچنین بستری و فوت ناشی از این بیماری را تا حد زیادی در شهرستان آوچ کاهش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز