خبرگزاری کار ایران

اردستان از موج چهارم کرونا عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۸۸۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: این شهرستان موج چهارم کرونا را پشت‌سر گذاشت.

به گزارش ایلنا از اردستان، حسن ذبیحی با بیان این مطلب، اظهار کرد: وضعیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان اردستان از ۲۸ بیمار به شش بیمار کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: کرونا یک ویروس ناشناخته با رفتارهای غیرقابل پیش بینی است. اگر تغییر رنگی را در اردستان مشاهده می کنیم فقط نتیجه رفتارهای مردم در جامعه است.

ذبیحی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به تغییر رنگ شهرستان نسبت به شیوع ویروس کرونا، مشاغل گروه های ۳ و ۴ همچنان تعطیل هستند و برپایی نمازجماعت و نمازجمعه ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: برای دریافت و تزریق واکسن کرونا به هیچ وجه نیاز نیست به مراکز بهداشتی مراجعه کنید و در صف بایستید؛ فقط منتظر اعلام و پیامک شبکه بهداشت باشید.

وی تاکید کرد: تاکنون از جمع ۲۰۱۸ نفری جامعه هدف سالمندان ۸۰ سال به بالا، ۵۰۱ نفر و ۱۵۰ بیمار خاص در شهرستان اردستان واکسن کرونا دریافت کردند و مرحله سوم تزریق واکسن این افراد از هفته آینده آغاز می شود.

ذبیحی یادآور شد: تعدادی از سالمندان تاکنون هیچ مراجعه ای به مراکز بهداشتی نداشته اند و مطمئن نیستیم که اطلاعات آن ها در وزارت بهداشت موجود باشد یا با آنان تماس گرفته شود، حتی ممکن است سیم کارتی به نام خود نداشته باشند که به این افراد اعلام می کنیم نگران دریافت واکسن نباشند، چرا که برای آنها برنامه زمان بندی در نظر گرفته شده و بزودی اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز