خبرگزاری کار ایران

عضوی شورای اسلامی شهر خارگ :

امکانات بهداشتی فعلی در شأن مردم این جزیره نیست/ قول مساعد مسئولان برای حل مشکل کلینیک دندانپزشکی مرکز بهداشت خارگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۶۶۳

عضو شورای اسلامی شهر خارگ گفت : وضعیت فعلی کلینیک دندانپزشکی مرکز بهداشت خارگ مورد رضایت شهروندان خارگی نمی باشد و انتظار می رود بنا بر قول های متولیان ، هرچه زودتر مشکلات و معضلات این کلینیک مرتفع گردد.

 بهروز خواجه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در بوشهر با اعلام این مطلب افزود : مردم خارگ با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره و محدودیت های تردد به خارج از خارگ نیازمند وجود تجهیزات و زیرساخت های لازم و کامل بهداشتی می باشند و این معضلات سبب شده که متاسفانه اهالی جزیره به دفعات مکرر به دلیل نبود و یا کمبود زیر ساخت های بهداشتی و درمانی مجبور به تردد خارج از شهر برای درمان خود و تحمل مشکلات و درد و رنج های ناشی از آن شده اند .

عضو شورای اسلامی شهر خارگ اضافه کرد: با بررسی های انجام شده طی روزهای گذشته شهروندان خارگی از وضعیت خدمات دهی کلینیک دندانپزشکی مرکز بهداشت درمان خارگ ناراضی بودند و حتی عده ای از شهروندان نیز برای انجام معاینات دندانپزشکی خود به خارج از جزیره مراجعت نموده اند که با توجه به مشکلات رفت و آمد ، هزینه های جانبی تردد برون شهری و شرایط کرونایی کشور ، این وضعیت در شأن و جایگاه مردم خارگ نمی باشد.

خواجه افزود : در همین راستا با رایزنی های صورت گرفته از طریق مرکز بهداشت خارگ، شبکه بهداشت و درمان بوشهر و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ، مقرر شد تا با توجه به استقرار پزشک متخصص در جزیره ، دستیار مجرب و حاذق نیز معرفی و خدمات دهی به بیماران در این مرکز انجام پذیرد .

عضو شورای اسلامی شهر خارگ همچنین در پایان اضافه کرد : با رایزنی های صورت گرفته مقرر شد تا با تهیه امکانات و زیرساخت های لازم ، تنوع خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی مرکز بهداشت جزیره خارگ نیز گسترش یابد ، که امیدواریم با انجام این اقدامات طبق قول های داده شده ، در روزهای آتی شاهد رفع دغدغه های شهروندان در این خصوص باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز