خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

تسریع در اجرای عملیات عمرانی به ترتیب اولویت در روستاهای نمین / اجرای طرح هادی امری مهم در مهاجرت معکوس روستائیان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۳۶

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از اجرای پروژه های عمرانی به ترتیب اولویت در شهرستان نمین خبر داد و گفت: روستاهای محروم در اولویت برنامه ها قرار دارند.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی عنوان کرد: اولویت بندی در روستاهای حائز شرایط برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در منطقه نمین با هماهنگی مسئولان برای رفع نارسایی های موجود صورت می پذیرد.

وی افزود: برابر برنامه ریزی های انجام شده از محل اعتبارات سال جدید نیز پروژه هایی با محوریت زیرسازی و آسفالت معابر عمومی در روستاهای شهرستان نمین انجام خواهد شد.

عاطف ناصری فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه تصریح کرد:  روستائیان سخت کوش بیش از 55 درصد جمعیت این شهرستان را به خود اختصاص داده اند؛ بنابراین اقدام در رفع مشکلات آنان و تسهیل شرایط زندگی برای روستائیان از دغدغه های مهم مسئولان این شهرستان می باشد.

وی در ادامه بر ضرورت اولویت بندی روستاهای این شهرستان در اجرای طرح های هادی و پروژه های عمرانی مختلف توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد. 

بازدید از 10 روستای شهرستان اردبیل و دیدار چهره به چهره جهت بررسی مشکلات

به گزارش ایلنا، صدیف بدری، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با همراهی فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از روستاهای حمل آباد ، عموقین، دیولق، ایمیچه، خشکه رود، چناقرد، جمادی، قره تپه، وکیل آباد و سردابه شهرستان اردبیل بازدید نموده و در جریان روند اجرای طرح های هادی روستایی قرار گرفتند.

فرهاد سبحانی در این بازدید میدانی با ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد مسکن در حوزه آبادانی روستاهای شهرستان اردبیل، گفت: فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان منجر به مهاجرت معکوس اهالی بومی از شهرها به روستا در این منطقه شده است.

در این برنامه مقرر شد تکمیل پروژه های اجرایی در قالب طرح هادی، آسفالت معابر عمومی از محل قیرهای اختصاصی انجام شده و روند اجرایی طرح هادی نیز در این روستاها بازنگری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز