خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد:

اختصاص بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای خرید وسایل کمک آموزشی در بودجه ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۳۲

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ردیف اعتباری خرید وسایل کمک آموزشی و تبلت در بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی در حاشیه مراسم تجلیل از فرهنگیان سرخس با اشاره به اقدامات مجلس در بحث اعتبارات و ردیف بودجه وسایل کمک های آموزشی گفت: برای اولین با در بودجه امسال ردیفی جهت خرید وسایل کمک آموزشی در اعتبارات سازمان بهزیستی وآموزش پرورش دیده شده که بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: از دیگر اقدامات مجلس بحث اینترنت رایگان برای مراکز آموزشی، اساتید دانشگاه ها، معلمان ابلاغات قضایی، اصحاب رسانه و کلیه گروههای مرجعی که کارشان آنلاین است بوده که در حال رایزنی هستیم.

نماینده سرخس، فریمان و احمد آباد در مجلس شورای اسلامی از دیگر اقدامات مجلس را تامین سهمیه قیر رایگان به مراکز آموزشی را دانست و گفت: این موضوع در بودجه ۱۴۰۰ دیده شده وآموزش وپرورش می تواند از طریق سازمان نوسازی  پیگیر سهمیه قیر جهت آسفالت مدارس باشند.

قاضی زاده در پایان با توصیه به مدیران مدارس دربحث حامل های انرژی افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی حامل های انرژی اعم از گاز برق وآب تا زمانی که الگوی مصرف رعایت شود هزینه آن رایگان است واگر از میزان مصرف معین شده فراتر رفت هزینه آن باید پرداخت شود واین امر در هیچ مکانی چه دینی یا فرهنگی استثنایی ندارد.

در این مراسم که فرماندار امام جمعه وجمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند تعداد ۵۴ تبلت به ارزش ۱۶۵ میلیون تومان به دانش آموزان کم برخوردار اهدا و از مدیران و معلمان نیز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز