خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل خبر داد:

توزیع ۷۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان/ افزایش ۶۵ درصدی مصرف بنزین موتور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۱۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از تامین و توزیع نزدیک به ۷۵ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی در حاشیه بازدید از انبار نفت اردبیل در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل از قطب های گردشگری کشور بوده و پذیرای مسافران و گردشگران زیادی در ایام تعطیلات و فصل تابستان می باشد، در فروردین ماه سالجاری نیز با توجه به موقعیت ویژه استان، شاهد شرایط متفاوتی در عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت بودیم.

توزیع ۷۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان/  افزایش ۶۵ درصدی مصرف بنزین موتور

مدنی با اشاره به افزایش ۶۵ درصدی مصرف بنزین موتور در فروردین ماه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل، افزود: آمار نشانگر کاهش ۲۳ درصد مصرف نفت سفید و افزایش ۳۳ درصد مصرف نفتگاز بخش غیر نیروگاهی در مدت مشابه سال قبل می باشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل درصد میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در فروردین ماه سال جاری را در بخش های حمل و نقل ۶۶ درصد، حرارتی ۴ درصد، برق (نیروگاه) ۲۱درصد، کشاورزی ۷ درصد، پروژه های عمرانی یک درصد و در بخش صنایع نیز یک درصد اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز