خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید البرز:

کسب رتبه برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ساماندهی گلزارهای شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۳۷۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ساماندهی گلزارهای شهدا به کسب رتبه برتر در سطح کشور شد.

به گزارش ایلنا از البرز سلیمان رستمیان با اعلام این خبر گفت: در جدیدترین ارزیابی های صورت گرفته از سوی ستاد مرکز اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تلاش های خادمان شهدا موفق به کسب رتبه برتر در ساماندهی گلزارهای شهدا شده است.

وی با بیان اینکه تا سال گذشته بیش از 95 درصد از 168 گلزار استان البرز بهسازی شده است افزود: در سال جاری نیز با اعتبارات تخصیص یافته از سازمان مدیریت و شناسایی پیمانکاران واجد الشرایط بزودی ساماندهی مابقی گلزارها نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه استان البرز در دامنه رشته کوه های البرز واقع شده و برودت هوا در فصل زمستان در آسیب زدن به گلزارهای از قبل بهسازی شده تاثیر خواهد داشت لذا انتظار میرود برای پیشگیری از تخزیب گلزارها همه ساله اعتباراتی برای این موضوع تخصیص یابد.

رستمیان، گلزارهای شهدا را بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: بهسازی گلزار شهدا بر اساس منویات مقام معظم رهبری، صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم با تلاش های خود گام های موثری در جهت بهسازی گلزارهای شهدا به عنوان دارالشفاء آزادگان و احرار جهان برداشته و در دنیا شرمنده خانواده های معظم شهدا و در آخرت نیز شرمنده شهدا نباشیم.

وی یادآور شد: آخرین گلزار شهدای بهسازی شده که در اواخر سال 99 همزمان با روز بزرگداشت شهدا با مشارکت شهرداری کرج با اعتبار غریب به 7 میلیارد تومان رونمایی شد، گلزار شهدای امام زاده محمد علیه السلام کرج است که با وجود بیش از هزار و پانصد شهید والامقام چهارمین گلزار کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز