خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته صورت گرفت؛

ثبت 17 مورد فرزند خواندگی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۰۳

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در سال گذشته ۱۷ مورد فرزندخواندگی در قزوین به ثبت رسیده و اداره کل بهزیستی پس از واگذاری فرزندان تا ۲ سال بصورت مستمر نظارت می‌کند تا مشکلی در زمینه ترتیب فرزندان ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی با اشاره به خدمات موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی گفت: خدمات ارائه شده در این موسسه با توجه به نظارت مستقیم سازمان بهزیستی در سطح کشوری بی‌نظیر است و ماهانه بیش از ۲۵۰ میلیون تومان در این موسسه هزینه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه بخش عمده این هزینه‌ها را خیران پرداخت می‌کنند افزود: مدیران موسسه با نگاه و رویکرد مذهبی به تربیت فرزندان می‌پردازند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی ابراز کرد: فرزندان حاضر در این موسسه‌ها شامل فرزندان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست هستند که بهزیستی،  فرزندان بی‌سرپرست را فرزندخوانده می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته ۱۷ مورد فرزندخواندگی در قزوین به ثبت رسیده اظهار کرد: اداره کل بهزیستی پس از واگذاری فرزندان تا ۲ سال بصورت مستمر نظارت می‌کند تا مشکلی در زمینه ترتیب فرزندان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: برخی از فرزندان حاضر در موسسه‌ها بد سرپرست هستند که بهزیستی تا ۱۸ سالگی وظیفه تربیت آن‌ها را برعهده دارد و پس از آن نیز مقدمات ازدواج و اشتغال آن‌ها را فراهم می‌کند.

وارثی گفت: دولت در زمینه نگهداری این فرزندان با چالش‌های جدی رو‌به‌رو بوده و حضور و وجود خیران در این زمینه بسیار موثر و مفید است و از آنجایی که خیران با نگاه معنوی ورود می‌کنند، نهایت تلاش خود را برای تربیت فرزندان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز