خبرگزاری کار ایران

مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی:

برنامه های قرآنی حرم امام رضا (ع) از شبکه های سیما پخش می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۶۷۹

مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، برنامه های قرآنی حرم امام رضا(علیه السلام) در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدرضا موسوی کیا، با اشاره به برنامه های ترتیل خوانی قرآن کریم که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار می شود، اظهار داشت: اولین برنامه ترتیل خوانی که سابقه بیش از یک دهه دارد، ترتیل خوانی صبحگاهی است که زمان آن ۱۵ دقیقه پس از اذان صبح به افق تهران است.

او افزود: این برنامه به صورت زنده و مستقیم از دو شبکه رادیویی و شبکه های یک سیما و چند شبکه بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی پخش می شود که تمام ضبط و تولید این برنامه ها توسط مدیریت رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی انجام می شود.

مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در مورد دیگر برنامه ترتیل خوانی حرم مطهر رضوی گفت: برنامه ترتیل خوانی ظهرگاهی هم از ساعت ۱۰:۱۵ در رواق امام خمینی(ره) حرم امام رضا(علیه السلام) برگزار می شود و این برنامه که تهیه، تولید و ضبط تلویزیونی و رادیویی آن توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی انجام می شود، به صورت زنده و مستقیم از شبکه های قرآن، شبکه خراسان رضوی و چند شبکه بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رادیو معارف و رادیو زیارت پخش می شود.

او یادآور شد: برنامه ترتیل خوانی عصرگاهی حرم امام رضا علیه السلام در تمام روزهای ماه رمضان انجام می شود که این برنامه هم به صورت زنده و مستقیم از شبکه تلویزیونی افق و رادیوهای زیارت و معارف پخش می شود.

موسوی کیا خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار، ترتیل خوانی ظهرگاهی از آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) شهر طبس که از موقوفات آستان قدس رضوی است هم  از طریق شبکه دوم سیما پخش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز