خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

مستندات ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در اسرع وقت جمع بندی و در سامانه بارگزاری شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۶۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، خواستار تسریع در جمع بندی و بارگزاری مستندات ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سامانه مربوطه شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در نخستین جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم و ارتقای سلامت اداری استان هرمزگان در سال 1400 ، با تشکر از اقدامات مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان، عنوان کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه ها از اهمیت خاصی برخوردار است و هدف از ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی آسیب‌ شناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه ها و ارایه برنامه و راهکار در جهت بهبود عملکرد و ایجاد تحول در نظام اداری است.

وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری مواد 81 و 82 مورد تاکید قرار گرفته و هرساله در ابعاد شاخص های عمومی و اختصاصی مبنای ارزیابی عملکرد قرار می گیرد.

وی به تشریح فرآیند ارزیابی عملکرد استانداری‌ها پرداخت و اظهار کرد: اعلام نتایج ارزیابی عملکرد استانداری ها در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی، موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور آگاهی از میزان موفقیت استانداری ها در اجرای برنامه ها و اهداف کمی و تخصصی اصلاح نظام اداری در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی انجام و از نتایج ارزیابی منتشر شده با هدف بهبود عملکرد سطوح مختلف، نظام مند کردن فعالیت ها، تصحیح اهداف، سیاست ها و برنامه ها نیز استفاده می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: به نوعی در این فرآیند با بهره مندی از نتایج این گزارش ها زمینه و امکان اصلاح، بهبود و پیشرفت اهداف دستگاه های اجرایی نیز فراهم می شود.

شیبانی تصریح کرد: مستندات مربوط شاخص های اختصاصی در اسرع وقت جمع بندی شود تا زمان باز شدن سامانه بارگزاری شود و رابطین ارزیابی دفاتر تخصصی نسبت به توجیه و راهنمایی رابطین فرمانداری ها و بررسی دقیق مستندات بارگذاری شده اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به باز شدن سایت بارگزاری از 7 الی 23 اردیبهشت، خاطرنشان کرد: مستندات فرمانداری ها تا پایان هفته بارگزاری شود و مدیران کل و فرمانداران مسئولیت صحت مستندات بارگزاری شده را به عهده دارند.

شیبانی اظهار کرد: با تاکید استاندار محترم در بحث ارزیابی عملکرد و جایگاه استانداری ها در کشور، با توجه به اعلام سال گذشته استان هرمزگان برای اولین بار شاخص های بخشداری ها ارزیابی و ابلاغ نقاط قوت و ضعف به فرمانداری ها اعلام شد و برای ایجاد آمادگی در فرمانداری ها و بخشداری های استان، اطلاعات ابلاغ فرمانداری ها آسیب شناسی شد.

وی با اشاره آغاز فرآیند ارزیابی شاخص های عمومی دستگاه های اجرایی استان و شاخص های عمومی و اختصاصی ابلاغی، افزود: ضرورت دارد در اجرایی شدن مصوبات و وظایف این کمیته در سال جاری اقدامات مؤثری صورت پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با هدایت دکتر همتی استاندار هرمزگان و  همدلی و همراهی و تلاش و کوشش بی دریغ همه خدمتگزاران صدیق مردم، کارکنان خدوم، معاونین، فرمانداران، مدیران کل استانداری، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی، امیدواریم با تلاش دوچندان در مسیر پیشرفت و توسعه هرمزگان دارای رتبه برتر کشور شود.

جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم و ارتقای سلامت اداری استان هرمزگان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری هرمزگان و مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، مدیران کل ستادی به همراه کارشناس ارزیابی تعدادی از ادارات کل برگزار شد.

در این جلسه هر یک از مدیران کل ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، نظرات خود را در راستای بهبود شاخص ها  بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز