خبرگزاری کار ایران

201 داوطلب شورای شهر استان همدان رد صلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۰۴۱

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان گفت: ۲۰۱ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این استان رد صلاحیت شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی اظهار داشت: یک هزار و ۱۴۸ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این استان ثبت نام کردند که ۵۸ نفر در هیات اجرایی و ۱۴۸ نفر در هیات نظارت رد صلاحیت شدند.

وی علت تفاوت هیات نظارت و اجرایی در آمار رد صلاحیت شدگان را نحوه رسیدگی به پرونده داوطلبان حضور در شورای شهر در استان همدان و دریافت استعلام داوطلبان عنوان کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان گفت: افراد رد صلاحیت شده فرصت دارند تا در زمان تعیین شده نسبت به تسلیم شکایت خود و بررسی پرونده در هیات نظارت عالی اقدام کنند.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: اعضای هیات نظارت عالی اقدام به رسیدگی مجدد پرونده افراد رد صلاحیت شده کرده و در صورت وجود نقص، مشکل و اشتباهی در رسیدگی، افراد دارای صلاحیت تایید می شوند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستاها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز