خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری هشترود:

وضیعت طلاق در هشترود نگران کننده است/ثبت هرماه 18 فقره طلاق در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۹۶۲

رئیس دادگستری هشترود گفت: مجموعه قضایی شهرستان هشترود در سال گذشته، هر ماه 18 فقره طلاق را ثبت کرده که واقعا نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، رحیم استادی در نشست خبری اظهار کرد: از پرونده‌های رسیده به مجموعه قضایی هشترود 551 فقره مربوط به ضرب و جرح عمدی، 491 فقره مربوط به تخریب اموال، 477 فقره مربوط به تصرف عدوانی، 355 فقره مربوط به سرقت و ما بقی مربوط به جرائم دیگر هستند. 

 وی از مختومه شدن بیش از 21 هزار پرونده در سال گذشته خبر داد. 

استادی افزود: متاسفانه تعداد افرادی که برای طلاق به دادگستری مراجعه می‌کنند، زیاد است و هشترود با 114 مورد طلاق توافقی و 92 مورد طلاق با درخواست زوجه روزهای خوشی را سپری نمی‌کند. 

رئیس دادگستری هشترود در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری مجموعه قضایی با ادارات مختلف مانند شهرداری و اداره راه اشاره کرد و گفت: اگر رئیس دادگستری و دادستان در قضیه تعریض سه راهی قویونقشلاقی و بازگشایی بلوار شهید سلیمانی شهر هشترود پیشقدم نمی‌شد، این پروژه‌ها تا سالیان سال به سر انجام نمی رسید.

وی در مورد متخلفان کرونایی نیز خاطر نشان کرد: رسیدگی به این پرونده ها که بیش از 50 مورد است، در شعبه ویژه انجام می‌گیرد و برای اکثر متخلفان که با برگزاری مراسمات عزا و عروسی، بهداشت عمومی را رعایت نکرده بودند، احکام مختلفی صادر شده است. 

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده‌های قتل و جرائم مربوط به کیفری یک در صلاحیت دادگستری هشترود نیست، بنابرین پرونده های موجود، به دادگاه‌های صلاحیت دار استان ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز