خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان مسلح خودرو و طلا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۲۵

فرمانده انتظامی استان از شناسایی وانهدام یک باند سارق مسلح خودرو وطلاجات و کشف 15 میلیارد ریال طلاجات مسروقه در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت خانمی مبنی بر سرقت خودرو و طلاجات وی از جلوی درب منزلش توسط 2 نفر مسلح ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.

وی افزود: به منظور شناسایی سریع سارقان مسلح و کشف اموال مسروقه بلافاصله کارگروهی ازکارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان تشکیل و با بررسی شیوه و شگرد های مورد استفاده سارقان و بهره گیری از شیوه های پلیسی نهایتا یکی از متهمان ساکن میناب شناسایی و با همکاری مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی استان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارق دیگر به هویت معلوم و 35 ساله در یکی از روستاهای تابعه حوزه استحفاظی شهرستان میناب نیز شناسایی ودستگیر شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر دو متهم از افراد سابقه دار در امر سرقت های مسلحانه و به عنف در سال های قبل بودند، مورد بازجویی فنی قرار گرفته که پس از روبه رو شدن با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب سرقت معترف شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: با راهنمایی متهمان محل اختفاء طلاجات مسروقه در منزل مسکونی در چاله ای یک متری در زیر زمین دفن شده بود، کشف و ضبط شد .

سردار جعفری ارزش طلاجات مسروقه را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 15 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری طلا و جواهر کشف، 2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان به پاس قدردانی و ایجاد انگیزه برای سایر فرماندهان و کارکنان انتظامی ، به صورت حضوری با اهداء لوح از زحمات و تلاش های ماموران دخیل در این عملیات تقدیر و تجلیل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز