خبرگزاری کار ایران

به مناسب روز کارگر صورت گرفت؛

بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی و صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۰۱

به مناسبت هفته کارگر استاندار قزوین از چند واحد تولیدی در شهرکت صنعتی کاسپین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور صبح امروز به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

استاندار قزوین در این بازدیدها ضمن آشنایی با توانمندی های صنعتی استان قزوین مشکلات و معضلات این واحدها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

واحد تولیدی سیلیکون ناب بسپار تولید کننده انواع مواد اولیه و کامپاند، پروفیل های سیلیکونی. واشر ها و گسکت های سیلیکونی. شیلنگهای سیلیکونی نخستین واحدی بود که از سوی  استاندار قزوین در این شهرک صنعتی مورد بازدید قرار گرفت.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ثابت هزار میلیارد ریالی و سرمایه درگردش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۰ نفر را فراهم کرده است.

استاندار قزوین در ادامه از شرکت زرین نمای کاسپین تولیدکننده انواع لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال و فریزر بازدید کرد، این واحد تولیدی با سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی برای ۸۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی کرده است.

واحد تولیدی نان سحر تولیدکننده انواع نان های حجیم شده و نیمه حجیم و لقمه ای از دیگر صنایع مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بود که استاندار قزوین از آن بازدید کرد، این واحد با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریالی برای ۱۲۵ نفر اشتغالزایی کرده است.

استاندار قزوین در ادامه از واحدهای بهشت کویرآریانا تولیدکننده لوله اتصالات و مخازن کامپوزیت با سرمایه گذاری ۳۰ میلیون یورویی و ۳۰ نفر اشتغالزایی و تراش پیشرو تولیدکننده قطعات خودرو با اشتغالزایی برای ۲۰ نفر بازدید کرد.

در حال حاضر حدود ۲۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی کاسپین یک مشغول به فعالیت هستند، فاز اول، دوم  وسوم شهرک صنعتی کاسپین به مساحت حدود ۵۰۰ هکتار احداث شده که بیش از ۳۵۰ هکتار از کل فاز عملیاتی آن به متقاضیان واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز