خبرگزاری کار ایران

خرید ۲۲هزار نسخه کتاب برای کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۹۳۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: ۲۲ هزار نسخه کتاب بالغ بر ۴میلیارد ریال برای کتابخانه‌های عمومی استان خریداری و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به خرید ۲۲هزار نسخه کتاب برای کتابخانه های عمومی استان،گفت: منابع مورد نیاز کتابخانه‌ها بر اساس لیست‌های مورد تایید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با توجه به مخاطبان انواع کتابخانه ها، در سال ۱۳۹۹ خریداری و در ابتدای امسال در کتابخانه‌های عمومی استان توزیع شد.

او افزود: در مرحله اول هزار عنوان، بالغ بر ۹ هزار نسخه کتاب برای هشت کتابخانه تازه تاسیس از جمله سه کتابخانه سیار مشهد، کتابخانه روستای ساق زاوه، کتابخانه شفیع آباد بردسکن، کتابخانه شاهین فر چناران، کتابخانه شادمهر مه ولات و کتابخانه بینالود مشهد خریداری شد که هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال، انجام و بین کتابخانه‌ها توزیع شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت روزآمد سازی منابع پرمخاطب و پر مصرف بخش کودک و نوجوان در مشهد ادامه داد: بالغ بر هزار عنوان کتاب شامل هزار و۳۰۰ نسخه کتاب کودک و نوجوان با مبلغی بالغ بر ۱ میلیارد ریال خریداری و در حال توزیع بین کتابخانه‌های عمومی مشهد است.

سبزیان بیان کرد: به منظور انعقاد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی مشهد ۱۰ ایستگاه دانایی در مراکز آتش نشانی سطح شهر مشهد راه اندازی شده است که دارای ۲۰۰ عنوان کتاب می‌باشد.

در مجموع بیش از ۳هزار عنوان شامل ۲۲هزار نسخه کتاب بالغ بر۴میلیارد ریال برای کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی خریداری و توزیع شده است.

در طول سال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به صورت متمرکز برای کلیه کتابخانه‌های عمومی کتاب خریداری و ارسال می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز