خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان تاکید کرد:

نظارت کافی شهرداران نسبت به استفاده بهینه از منابع آبی/ کاشت گونه های گیاهی مناسب با بوم شهرها

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۹۰۳

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: با توجه به بحران جدی منابع آبی و پیش بینی کاهش بسیار زیاد بارندگی ها در سال جاری شهرداران نظارت کافی را نسبت به استفاده بهینه از منابع آبی موجود داشته باشند و پیگیر اجرای سیستم های نوین آبیاری با هدف افزایش راندمان آبیاری، جلو گیری از هدر رفت آب در فضای سبز شهری و استفاده از گونه های گیاهی مناسب داشته باشند.

به گزارش ایلنا از سمنان، راضیه شهاب گفت: با توجه به اینکه مقوله تولید یکی از مولفه های کلیدی در نامگذاری و تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بوده و امسال نیز سال تولید،پشتیبانی ها ومانع زدایی ها نامگذاری شده انتظار است مدیران شهری بستر مناسبی را برای حمایت از تولید فراهم آورند.
وی افزود: ضروری است مدیران شهری با همکاری شوراهای اسلامی شهرها نسبت به شناسایی و اعلام فرصت ها و مزیت های نسبی شهرها و با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای برای جذب سرمایه گذاری اقدام نمایند.

شهاب تصریح کرد: مدیران شهری نسبت به آسیب شناسی و ارائه راهکار های رفع موانع تولید در سطح شهرها اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اظهار کرد: راه های عمل مدیریت شهری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ به شهرداری ها طی نامه ای ابلاغ شده است لذا انتظار می‌رود شهرداران استان به جد نسبت به اجرایی کردن آن بکوشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز