خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی استان خبر داد:

فعالیت سامانه ناپایدار از بعدازظهر امروز در استان / احتمال وقوع رگبار باران و اصابت صاعقه / دمای هوا کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۴۷

کارشناس سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: طی بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار زودگذر، وزش باد، کاهش دما، رگبار باران و اصابت صاعقه در مکان‌های مستعد دور از انتظار نیست.

به گزارش ایلنا، محمد فاخر در تشریح وضعیت جوی استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، جوی نسبتاً پایدار تا ظهر امروز(سه شنبه ۷ اردیبهشت) در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود.

وی افزود: طی بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار زودگذر، ابرناکی، وزش باد (گاهی تند)، کاهش دمای هوا و رگبار باران در غالب مناطق استان انتظار می رود؛ ضمناً در نواحی مستعد اصابت صاعقه و بارش تگرگ نیز احتمال دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اوایل پنجشنبه (۹ اردیبهشت) در استان فعال خواهد بود، افزود: از ظهر پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه(۱۰ اردیبهشت) از شدت ناپایداری ها موقتاً کاسته خواهد شد.

فاخر گفت: از بعدازظهر جمعه هفته جاری با ورود سامانه بارشی جدیدی مجدداً بر شدت ناپایداری ها افزوده خواهد شد که این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده در استان فعال خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز