خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار صورت گرفت؛

تجلیل از برگزیدگان مدافعان سلامت در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۴۵۹

جمعی از برگزیدگان مدافع سلامت خراسان رضوی طی مراسمی با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، استاندار خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت گفت: زحمات مدافعان سلامت کمتر از رزمندگان هشت دفاع مقدس نیست و این عزیزان در اماکن پر خطر فعالیت می کنند و فشار روانی که کادر درمان تحمل کرد بسیارزیاد بوده است.

محمدصادق معتمدیان افزود: با توجه به حضور ۳۰ هزار کادر درمانی در نقاط مختلف استان علاقه مند بودیم در خدمت جمع بیشتری از آنها باشیم اما رعایت دستورالعملهای مقابله با کرونا این اجازه را به ما نداد.

وی ادامه داد: مهمترین سیاست ما از ابتدای ورود به خراسان رضوی کمک و پشتیبانی از کادر درمان بوده است و بخش عمده‌ای از مدیریت استان را در مقابله با کرونا متمرکز کردیم و هر روز در سطوح مختلف جلسه داریم تا با همفکری و هم اندیشی این دوره پیچیده و سخت را پشت سربگذاریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش و پیگیری می‌کنیم اسامی کادر درمانی که جان خود را به خاطر کرونا از دست دادند و نام آنها در لیست شهدای سلامت قرار نگرفته مرتفع شود.

معتمدیان با بیان این که کرونا کشورهای مختلف دنیا را تحت تاثیر قرار داد افزود: تحریمهای ظالمانه شرایط متفاوتی را برای کشور رقم زد که مدیریت را در این شرایط سخت کرد.

وی ادامه داد: ایجاد محدودیتها هزینه های سنگینی دارد که با هم افزایی و تعامل این اتفاق افتاد و ما با همه محدودیتها جزء کشورهایی هستیم که مدیریت مطلوبی داشتیم و تلاش شد حوزه اجتماعی، معیشت و اقتصاد مردم را مدیریت کنیم و با توجه به این که اقتصاد استان و مشهد وابسته به زائر و گردشگر است با تدابیری که با مجموعه دانشگاه و آستان قدس رضوی انجام شد گشایشهایی انجام و این موضوع مدیریت شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز