خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۴۶ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۳۱۳

فرمانده انتظامی رشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۴۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،سرهنگ محمود حافظی همکاری همه جانبه و به موقع شهروندان با نیروی انتظامی را از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن مناطق آلوده و جرم‌خیز برای مجرمان است گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره‌گیری از تمامی توان و امکانات موجود و اولویت مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان به مدت ۲ روز در شهرستان رشت اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از جمع‌آوری ۶۰ معتاد متجاهر و انتقال آن‌ها و به مراکز ترک اعتیاد خبر داد و افزود: ۱۶ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۲ کیلو و ۹۳۴ گرم انواع موادمخدر از این افراد کشف شد.

این مقام انتظامی به کشف ۴۶ فقره پرونده سرقت اشاره کرد و اذعان داشت: ۳۷ سارق در این راستا دستگیر و یک دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۴۱ دستگاه خودرو متخلف به علت نداشتن مدارک، آلودگی صوتی و هنجارشکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی در پایان اذعان داشت: هدف پلیس از اجرای اینگونه طرح‌ها تضمین امنیت شهروندان و ارتقاء آن است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز