خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز سومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ گلپایگان/افزایش ابتلا در گلپایگان به دلیل موج چهارم کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۰۹۴

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و ۱۱۵ گلپایگان از صدور مجوز احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ در سه راهی شرکت سهامی زراعی گلپایگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، سعید احمدی اظهار داشت: هم اکنون 2 پایگاه اورژانس در گلپایگان و شهر گلشهر وجود دارد که به لحاظ وسعت و فاصله زمانی شهرها و روستاهای مختلف با این شهر،با پیگیری های صورت گرفته سومین پایگاه مجوز احداث دریافت کرد.

وی با بیان اینکه میانگین آمار ماموریت اورژانس ۱۱۵ به صورت روزانه ۲۵ ماموریت است و کمبود آمبولانس ۱۱۵ موجب تأخیر در امدادرسانی و پوشش به موقع حوادث و نارضایتی شهروندان شده بود افزود: با پیگیری‌های لازمه یک دستگاه آمبولانس پیشرفته ۱۱۵ به اورژانس گلپایگان اختصاص یافت.

احمدی خاطرنشان کرد: متوسط پوشش‌دهی اورژانس115 در ماموریت های داخلی پنج دقیقه و در خارج از محدوده ۱۵ دقیقه و اتصال تماس های شهروندان گلپایگانی از اسفند ۹۹ به اتاق فرمان مرکزی اورژانس ۱۱۵ استان موجب امداد دهی بهتر و تسریع در ماموریتها شده است.

در رونمایی آمبولانس115   که صبح امروز انجام شد ناصر رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان بیان کرد: احداث ساختمان پایگاه سوم اژانس سوم ۱۱۵ در وسط زیربنایی ۲۰۰ متر و یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در این زمینه کمک خیرین را می‌طلبد.

وی در رابطه با وضعیت شهرستان از لحاظ بیماری کرونا اظهار کرد: گلپایگان در وضعیت رنگبندی قرمز قرار دارد و هم اکنون ۳۱ بیمار در بخش کرونا و پنج بیمار در بخش آی سیو بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بستری جدید داشتیم که متاسفانه 2 نفر آنها به علت شدت بیماری جان باختند.

 رئیس شبکه بهداشت گلپایگان ادامه داد : ۲۵ درصد آمار بستری ها و فوتی ها در بیمارستان امام حسین گلپایگان مربوط به فروردین ۱۴۰۰ بوده و شیوع موج چهارم کرونا در شهرستان گلپایگان افزایش بیشتری همراه داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز