خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی استان خبر داد:

افزایش دما طی امروز و فردا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۷۳۲

کارشناس هواشناسی استان اردبیل گفت: به دلیل حاکمیت جریانات جنوبی برای امروز و فردا افزایش دما پدیده غالب در استان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد فاخر در تشریح وضعیت جوی استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، تا قبل از ظهر سه شنبه (۷ اردیبهشت) همچنان جو استان پایدار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل حاکمیت جریانات جنوبی  برای امروز و فردا افزایش دما پدیده غالب خواهد بود، افزود: برای این مدت آسمان صاف تا نیمه ابری با وزش باد بوده و در عصرها (بویژه دوشنبه ۶ اردیبهشت) با توجه به شرایط فصلی و محلی در برخی مناطق به خصوص در نواحی کوهپایه ای استان رگبار موقتی (گاهی توام با رعدوبرق) احتمال می رود.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز سه شنبه هفته جاری با نفوذ سامانه ناپایدار به استان شاهد وزش تند بادهای لحظه ای، ابرناکی، کاهش دما و بارش باران (در بعضی ساعات بصورت رگبار و رعدوبرق) خواهیم بود که این سامانه تا عصر چهارشنبه (۸ اردیبهشت) در استان فعال خواهد بود.

فاخر ادامه داد: با خروج این سامانه موقتا جو استان نسبتا پایدار شده اما در روز جمعه(۱۰ اردیبهشت) مجددا سامانه ناپایدار دیگری وارد استان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز