خبرگزاری کار ایران

طی ۷۲ ساعت گذشته؛

30 امدادگر قزوینی به ماموریت امداد و نجات اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۰۱

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طی 72 ساعت گذشته ۳۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان قزوین در قالب 11 تیم عملیاتی بر سر صحنه حوادث حاضر شده و به مصدومان کمک رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حکمت الله هاشمی با اعلام خبر فعالیت امدادگران استان طی 72 ساعت گذشته گفت: تیم‌های امداد و نجات استان در این مدت به 7 ماموریت اعزام شده‌اند که ۶ مورد آن حوادث جاده‌ای و یک مورد حوادث آبی بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: ۳۰ امدادگر جمعیت هلال احمر در قالب 11 تیم عملیاتی بر سر صحنه این حوادث حاضر شده و به مصدومان کمک رسانی کردند و  14 مصدوم بصورت سرپایی درمان شده و یک نفر نیز به مراکز رمانی منتقل شد.

وی ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی اکیپ‌های امداد و نجات استان، افزود: پایگاه‌های جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان باعث کاهش چشمگیر تلفات ناشی از حوادث و سوانج شده‌اند و همیشه تاکید ما بر این بوده که زمان حضور خودروهای امدادی به زیر پنج دقیقه برسد.

هاشمی با اشاره به تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات استان و همچنین افزایش تعداد پایگاه‌ها گفت: استان قزوین به علت واقع شدن در شاهراه ارتباطی کشور از پرترددترین و پر حادثه‌ترین محورهای کشور بوده و همین موضوع موجب فعالیت شبانه روزی و خدمات رسانی گسترده امدادگران استان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز