خبرگزاری کار ایران

آمادگی مشاوران صدای مشاور استان قزوین برای پاسخگویی به سئوالات تماس گیرندگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۶۸

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: مشاوران صدای مشاور بهزیستی استان قزوین، همه روزه آماده پاسخگویی به سئوالات تماس گیرندگان هستند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این خبر گفت:سال گذشته، ۳۰ هزار تماس درباره مشکلات خانوادگی با خط ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی استان قزوین برقرار و با رضایت حداکثری تماس گیرندگان مواجه شده است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین افزود: مشکلات خانوادگی، پرتکرارترین سئوال مردم قزوین از صدای مشاور بهزیستی است و پس از آن مشکلات مربوط به فرزند پروری، تربیت کودک، نحوه برقراری ارتباط با نوجوان، مشاوره در خصوص ارتباطات عاطفی و مشاوره پیش از ازدواج از دیگر سوال های پرتکرار این خط مشاوره است.

وارثی بیان کرد: رهایی از تردید و سردرگمی، تسهیل در تصمیم گیری و دستیابی به بینش مناسب، انگیزه همشهریان قزوینی از تماس با صدای مشاور است که سعی می شود به بهترین شکل ممکن راهنمایی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی، بانی ارائه مشاوره تلفنی رایگان به شهروندان است، خاطر نشان کرد: مشاوران این مجموعه، دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند که از طریق مصاحبه علمی توسط اساتید بنام و برجسته انتخاب می شوند.

این مسئول تصریح کرد: مشاوران همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سئوالات تماس گیرندگان و ارائه مشاوره در زمینه های زوج، خانواده، کودک، نوجوان، اعتیاد و تحصیل هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز