خبرگزاری کار ایران

غلامی خبر داد:

۵ تا ۷ برابر شدن تعداد مرگ و میر و ابتلا به کرونا در اصفهان/ لغو طرح زوج و فرد به مدت ۱۰ روز / تعطیلی آرامستان‌ها از روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۱۶

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: تعداد مبتلایان، بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان بین ۵ تا ۷ برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الله غلامی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به شرایط بحرانی اصفهان نسبت به شیوع کرونا مصوب شد تا ادارات دولتی باید یک سوم ظرفیت کارمندان فعالیت داشته باشند و مراکز آموزشی حداکثر با سه نفر کادر اداری فعالیت کنند و بقیه پرسنل مرخص شوند.

وی اضافه کرد: از روز جمعه سوم اردیبهشت ماه، ورود به آرامستان ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است و فقط خانواده درجه یک متوفی برای تشیع و تدفین می توانند در آرامستان حاضر شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به کاهش حجم جمعیت در سیستم حمل و نقل عمومی اظهار داشت: از اول اردیبهشت به مدت ۱۰ روز طرح زوج و فرد در اصفهان لغو خواهد شد تا بار جمعیتی در این سیستم کم شود. فعالیت مترو نیز از ۶ صبح تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود.

وی ادامه داد: با حضور میدانی نیروی انتظامی، نظارت بیشتری برای عدم تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح اعمال خواهد شد.

غلامی با اشاره به عدم فعالیت تورهای گردشگری تصریح کرد: برگزاری هرگونه تور گردشگری ممنوع است و با شرکت ها و افراد تبلیغ کننده برای برگزاری تور برخورد خواهد شد.

وی گفت: با انجام بازرسی مستمر با پارک ها و مجموعه های تفریحی که برخلاف دستور ممنوعیت فعالیت به دلیل شیوع کرونا، به شهروندان خدمات ارائه می کنند برخور می شود.

غلامی اذعان داشت: امیدواریم با اجرای این مصوبات بتوانیم بزودی به وضعیت زرد و نارنجی برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز