خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری برق استان قزوین خبر داد:

برگزاری مانور تعمیرات شبکه های توزیع برق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۹۲۸

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: مانور تعمیرات شبکه های توزیع نیروی برق روز 5 شنبه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین یوسف اینانلو با اعلام این خبر گفت: اولین اقدام فراگیر سال 1400 با برگزاری مانور تعمیرات شبکه های توزیع نیروی برق روز 5 شنبه در قزوین برگزار می شود.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: با در پیش بودن فصل پیک مصرف برق در این مانور عملیاتی با محور عبور از پیک تابستان در قالب محورهای اعلام شده روز 5 شنبه دوم اردیبهشت ماه درسطح استان قزوین برگزار می شود.

اینانلو تصریح کرد: این اقدام با مشارکت 43 اکیپ عملیاتی، نظارتی و با بهره گیری از 120 نفر نیروی عملیاتی، 10 نیروی نظارتی و با 200 میلیون تومان هزینه در مدت یک روز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد شد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص اهداف اجرای این مانور عملیاتی یادآورشد: رفع اتصالات سست و معیوب برق، توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار، بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف در اجرای این اقدامات هدف گذاری شده است.

وی تصریح کرد: بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پر عارضه، تعدیل روشنایی معابر، شناسایی و مقابله با دستگاههای رمز ارز غیر مجاز از دیگر اهداف پیش بینی شده در این مانور است.

اینانلو گفت: با انجام اقدامات یاد شده، زمینه افزایش پایداری و قابلیت شبکه و نیز تامین مطمئن و مستمر برق مشترکین و عبور از پیک مصرف تابستان محقق خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز