خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کارگر صورت می‌گیرد؛

هماهنگی با دستگاه‌های مختلف استان قزوین برای تکریم جایگاه کار و کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۸۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به مناسبت هفته کارگر هماهنگی لازم با شهرداری‌ها، صدا و سیما و تشکلات کارگری و کارفرمایی صورت خواهد گرفت تا در این هفته برای تکریم جایگاه کار و کارگر اقدام شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی جهت تکریم مقام کار و کارگر، تقدیر از خانواده معزز شهدای کارگر، اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و قرآنی در واحدهای تولیدی استان، تقدیر از کارگران فعال و پرتلاش در جشنواره امتنان و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های کمیته کارگری بزرگداشت هفته کارگر در استان قزوین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: با توجه به وضعیت استان از نظر شیوع کرونا، بیشتر برنامه‌های این هفته به طور مجازی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: هماهنگی لازم با شهرداری‌ها، صدا و سیما و تشکلات کارگری و کارفرمایی جهت فضاسازی و آذین بندی ادارات و معابر و واحدهای تولیدی و بزرگداشت این ایام صورت خواهد گرفت تا در این هفته برای تکریم جایگاه کار و کارگر اقدام شود.

این مسئول ادامه داد: هفته کارگر بهترین فرصت برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور است و در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات موثری در کشور و استان برای تثبیت و افزایش اشتغال و رونق تولید و نیز مسائل رفاهی کارگران انجام شد؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل هنوز فاصله وجود دارد.

گروسی گفت: در این هفته باید ضمن ارج نهادن به خدمات کارگران در رونق اقتصاد و تولید، دستاوردها و عملکرد مثبت و سازنده دولت در حوزه اشتغال و کار نیز به مردم معرفی شود تا دلگرمی و امیدواری اقشار جامعه را نسبت به اقدامات مسئولان در جهت رفاه و امنیت کشور به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز