خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۹ درصدی داوطلبان انتخابات شورای روستاهای اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۲۵

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی و عشایری این استان نسبت به دوره پنجم ۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر قاسمی اظهار داشت: در مجموع هفت هزار و ۱۴۱ نفر برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاها و تیره‌های عشایری این استان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع ثبت نام شدگان هزار و ۸۵۷ نفر دارای سابقه عضویت در شوراها هستند، ادامه داد: ۵۷۹ نفر  داوطلب در مجموع زن و ۶ هزار و ۵۶۲ نفر مرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهارداشت: هزار و ۷۲۹ نفر از ثبت نام شدگان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، ۶۷ نفر حوزوی، ۲۱۶ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و دکتری، هزار و ۱۲۹ نفر لیسانس و ۴۲۱ نفر فوق دیپلم هستند.

وی با بیان اینکه بقیه ثبت نام شدگان مدرک تحصیلی زیردیپلم دارند، خاطرنشان کرد: در روستای زیر هزار و ۵۰۰ نفر که شورای آن‌ها سه نفره است، مدرک تحصیلی پایین‌تر از دیپلم هم قابل قبول است.

به گفته قاسمی بیشترین تعداد داوطلبان در رده سنی ۳۵ تا ۶۰ سال هستند که ۷۶ نفر بالای ۷۵ سال و ۳۸۳ نفر زیر ۳۰ سال سن دارد.

وی تصریح کرد: مراحل رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای روستا و تیره‌های عشایری در هیات‌های اجرایی بخش‌ها در مراحل نهایی قرار دارد و سپس به هیات‌های نظارت تحویل داده خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: وظیفه و رسالت ستاد انتخابات استان‌ها هماهنگی، پشتیبانی، کمک، همراهی امورات در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری است.

وی ادامه داد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها در هیات‌های اجرایی طبق برنامه و تقویم زمان بندی به پایان رسید و اسامی به هیات‌های نظارت تحویل داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز