خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هشدار داد؛

روند افزایشی ابتلا به کرونا در شاهرود طی هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۶۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: اعمال محدودیت ها به گونه ای باشد تا شیب شیوع کرونا کاهش یابد و در هفته جاری روند بستری های ناشی از ابتلا به کرونا ویروس در استان افزایشی خواهد بود.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان کرد: علت پیک جدید شیوع کرونا ویروس در کشور و استان سمنان تک بُعدی و سفرها نیست بلکه عوامل زیادی در پیک جدید شیوع این ویروس نقش دارد.

وی ادامه داد: اگرچه سفرها روند شیوع کرونا ویروس را تشدید کرد اما براساس مطالعات انجام شده بخشی از مردمی که در عید نوروز به مسافرت نرفتند ، با حضور در دورهمی ها و دید و بازدیدهای نوروزی به روند شیوع این ویروس دامن زدند.

چمن با اشاره به اینکه اکنون در شرایطی قرار داریم که کرونا به صورت خانوادگی در حال شیوع است یادآور شد: ارائه رنگ بندی جدید برای مقابله با کرونا ویروس قابل پذیرش نیست چرا که ایجاد رنگ بندی جدید، مستلزم محدودیت و دستورالعمل های جدید است که در وضعیت رنگ بندی های کنونی شیوع کرونا، محدودیت های برای مقابله با این ویروس در حال اعمال است.

وی افزود: در وهله اول باید تلاش کنیم که روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان را تثبیت کنیم و بعد از آن برای نزولی شدن روند ابتلا اقدام‌ شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز