خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین خبر داد:

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به ناقضان محدودیت‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۷۸۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به ناقضان محدودیت های کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد قاسمی درباره اعمال محدودیت‌های ویژه کرونایی در استان قزوین با اعلام این خبر گفت: مصوبات ستاد کرونا در حکم قانون است و هر فرد و یا شخصی که این مصوبات را نقض کند، با او برخورد قضایی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین افزود: شعب ویژه رسیدگی کننده در دادگستری کل استان تعیین شده است و همه باید مصوبات ستاد استانی کرونا را رعایت کنند در غیر این صورت مطابق گزارش دانشگاه علوم پزشکی و ماده ۶۸۸ قانون مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی، هم فرد مورد تعقیب قرار خواهد گرفت، هم واحد صنفی تعطیل خواهد شد و هم خودرو و تجهیزاتی که در این راستا از آن استفاده شده است، توقیف می‌شود.

قاسمی خاطر نشان کرد: کارکنان ادارات هم به همان میزانی که در ستاد کرونا مصوب شده است باید حضور داشته باشند و اگر مردم هم کار ضروری ندارند به ادارات مراجعه نکنند.

وی در ادامه بیان کرد: در دستگاه قضایی هم این هفته پرونده‌های مهم و دارای وقت بررسی، رسیدگی می‌شود و از مردم می‌خواهیم بدون ضرورت به دستگاه‌های قضایی مراجعه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز