خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بویراحمد:

خاکسپاری اموات در یاسوج هشت صبح انجام می‌شود/ به کسانی که به خودشان رحم نمی‌کنند، رحم نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۴۸۷

سرپرست فرمانداری بویراحمد تاکیدکرد که خاکسپاری اموات در این شهرستان بویژه شهر یاسوج باید هشت صبح انجام شود.

گزارش ایلنا از یاسوج، مجید احمدی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد گفت: خاکسپاری‌ها اموات باید ساعت هشت صبح انجام بگیرد.

وی از راه اندازی کمیته بهداشت در شهرستان بویراحمد خبرداد و اظهار داشت: دهیاران، بخشداران، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی جزء این کمیته هستند و باید مراسم‌های تشییع جنازه و ختم را مدیریت کنند.

سرپرست فرمانداری بویراحمد افزود: مهم‌ترین مشکل ستاد کرونا برگزاری مراسم‌های عزاداری و جشن عروسی بوده و باید تدابیر بهتر و سخت گیرانه تری در این رابطه اندیشیده شود.

احمدی گفت: مکان‌های گردشگری و تفریحی بسته است و نظارت به خوبی بر بازار انجام گرفته و همه مدیران پای کار هستند که سلامت و امنیت جان مردم تأمین شود.

به گفته رئیس ستاد کرونا در شهرستان بویراحمد، تذکرات لازم در خصوص پرهیز از تجمع‌ها، دورهمی‌ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری و جشن عروسی داده شده و کنترل هم خوب بوده اما برخی نمی‌خواهند بپذیرند که وضعیت کرونایی این شهرستان چگونه است.

احمدی گفت: به کسانی که به خودشان رحم نمی‌کنند، رحم نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز