خبرگزاری کار ایران

در سال جاری انجام می شود؛

برگزاری پویش ضیافت همدلی رمضان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۴۱۷

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: پویش ضیافت همدلی رمضان با حضور خیرین و نوع دوستان استان قزوین با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این خبر گفت: این پویش از 25 فروردین تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری و تا فرارسیدن عید سعید فطر در استان قزوین برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: از جمله مهم ترین اهداف این پویش جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان، پیش بینی وضعیت جذب مشارکت ها و برنامه ریزی جهت جلوگیری از فعالیت های موازی در خدمت رسانی به جامعه می باشد.

وارثی افزود: رتبه بندی و ارزیابی موسسات تحت نظارت سازمان در جذب مشارکت های مردمی و خدمت رسانی به مددجویان سازمان و ارزیابی و رتبه بندی ادارات شهرستانی در جذب مشارکت ها از دیگر اهداف این پویش می باشد.

وی بیان کرد: از مهم ترین محور های این پویش می توان به پرداخت کمک هزینه و اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی و تامین اقلام جهیزیه و ازدواج اشاره کرد.

مدی کل بهزیستی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار استان قزوین برای شرکت در این پویش می توانند از طریق شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲، یا شماره کارت   ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ یا شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ IR اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز