خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات به 133 واحد صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۹۲۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در سال گذشته به ۱۳۳ واحد تولیدی استان سمنان در حوزه صنعت، معدن و تجارت تسهیلات پرداخت شد که از این تعداد ۱۲۹ مورد در بخش سرمایه در گردش و 4 مورد در بخش سرمایه ثابت بود.

به گزارش ایلنا از سمنان، جعفر شریفی نژاد بیان کرد: ۷۵ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال ۱۳۹۹ پیگیری و در گام اجرایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیشتر مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که در سال گذشته در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت در ارتباط با امور بانکی، تعیین و تکلیف تسهیلات، مسائل زیست محیطی، امور زیرساختی شهرک های صنعتی، مالیاتی و تامین اجتماعی بود.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: عملکرد بانک های صنعت و معدن، صادرات و ملت در تعداد پرداختی ها به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در سال گذشته به نسبت عملکرد دیگر بانک های استان خوب بود و این روند در سال جاری هم ادامه یابد.

شریفی نژاد افزود: از بانک های ملی و تجارت در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی متقاضی توقع بیشتری است و عملکرد این بانک ها برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید استان بهبود یابد.

وی اظهار کرد: میزان پرداختی بانک‌های عامل استان سمنان در سال ۱۳۹۹ به نسبت سال گذشته آن به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان چهار هزار میلیارد ریال بیشتر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز