خبرگزاری کار ایران

محمدی اعلام کرد:

تکمیل ظرفیت ۷۶ درصد تخت‌های بیماران کرونا در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۵۳۱

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از ۷۶ درصد از ظرفیت تخت‌های اختصاص یافته به بیماران کرونا در استان کرمانشاه تاکنون تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین آمار بستری‌ها با ۱۲۳ بیمار مربوط به بیمارستان فارابی است، افزود: سنقر و کلیایی با ۵۸ بیمار بیشترین بیماران را در بین سایر شهرستان‌ها دارد و پس از آن کنگاور با ۴۵ و پاوه با ۴۲ بیمار در رده‌های بعدی هستند.

وی گفت: بیشترین بیماران در بخش‌های ویژه هم با ۳۹ بیمار مربوط به  بیمارستان گلستان است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیشترین تعداد موارد را مربوط به بیمارستان‌های صحنه و فارابی عنوان کرد و افزود: در هر یک از این بیمارستانها ۳ بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

محمدی  با اشاره به اینکه این موارد فوت مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، سنقر و کلیایی، صحنه و هرسین بوده است، افزود: در شبانه روز گذشته ۱۹۳ بیمار جدید با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری و ۱۳۷ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان مرخص شدند.

وی گفت : هم اکنون ۶۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز