خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار خبر داد:

جان باختن ۱۰۴ نفر بر اثر کرونا در شهرستان بهار

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۸۰۳

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴ نفر در این شهرستان با ابتلا به آن جان باخته اند.

به گزارش ایلنا از همدان، به نشان امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۵۸ مورد بستری در بیمارستان شهرستان برای ابتلا به این ویروس و ۱۰۴ مورد فوتی داشته ایم.

وی اظهار داشت: تاکنون ۳۸۲ دوز واکسن کرونا به کادر درمان و بهداشت و سایر گروه‌های اولویت دار تزریق شده است و به مرور با تحویل واکسن به شهرستان به گروه‌های هدف تزریق خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار از افزایش مراجعات بیماران تنفسی به بیمارستان خبر داد و از مردم عزیز خواست تا فروکش کردن موج ایجاد شده از حضور غیر اورژانسی در بیمارستان اجتناب کنند.

 فرماندار بهار هم با اشاره به عادی انگاری کرونا و کاهش رعایت دستورالعمل‌ها گفت: با توجه به ایام نوروز و انجام دید و بازدید‌ها و مسافرت‌ها از سوی مردم و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشت شاهد افزایش وضعیت قرمز و میزان ابتلا و بستری بیماری کرونا در شهرستان هستیم.

احسان قنبری خاطر نشان کرد: مردم سعی کنند حتی المقدور از تجمع و حضور در مراکز عمومی پرهیز کرده و همچنین از مراجعه بی مورد به مراکز بهداشتی درمانی و همچنین برگزاری مراسم اجتناب کنند.

وی با اشاره به وضیت کرونا در شهرستان اظهار داشت: مردم فهیم شهرستان باید همچنان این بیماری را جدی بگیرند چرا که هنوز این بیماری پایان نیافته و نیاز است با رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی تا لحظه ریشه کنی کنترل و از شیوع آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز