خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی:

افزایش‌ حقوق سال ۹۹ متناسب با تورم و هزینه‌های سرسام‌ آور زندگی نبود/ امیدوارم مشکل متناسب سازی حقوق بازنشستگان فقط نرم‌ افزاری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۵۰

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: افزایش‌ حقوق سال ۹۹ متناسب با تورم و هزینه‌ های سرسام‌ آور زندگی نبود و بخش بسیار زیادی از بازنشستگان ما به زیر خط فقر سقوط کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، قربانعلی رمضانی رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: امیدواریم مشکل متناسب سازی حقوق بازنشستگان فقط نرم‌ افزاری باشد. موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیران تأمین اجتماعی، با وجود اینکه برای دومین‌ بار اصلاح شده روند اجرایی‌ شدن آن با حرف‌ و حدیث‌ هایی همراه بوده است.

وی افزود: متأسفانه احکامی که صادر شده است، باعث ناراحتی و دلخوری بازنشستگان تأمین اجتماعی شد، اما به‌گفته وزیر اشتباهی در امور احکام رخ داده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: وزیر امروز به ما قول داد که در اردیبهشت‌ ماه احکام را درست کنند و امیدواریم دوباره خراب‌کاری نکنند. در مقوله همسان‌ سازی حقوق نیز متأسفانه بد عمل کرده‌اند. فعلا که می‌گویند اشکال نرم‌ افزاری بوده است که ان‌شاءاللّه حرفشان درست باشد و مشکل را اصلاح کنند.

رمضانی بیان کرد: فعلا قول داده‌اند که در اردیبهشت‌ ماه حقوق ما با کشوری‌ها یکسان شود که امیدواریم به قول خود عمل کنند، زیرا در نهایت باید کاری کنند که بازنشستگان تأمین اجتماعی هم راضی شوند.

وی تصریح کرد: در کل کارشان درست نبود و این رفتار شایسته بازنشستگان زحمتکش نیست، ان‌شاءاللّه که این‌ بار به وعده‌های خود عمل کنند، زیرا این عملکرد اصلا درست نیست، اگر درست بگویند که اشتباه نرم‌ افزاری بوده، جای امید است ولی اگر غیر از این باشد اوضاع بسیار بدی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز