خبرگزاری کار ایران

اعتراض تبلیغات اسلامی زنجان به تصمیم تعطیلی مساجد در ماه رمضان/ احمدی: ستاد ملی کرونا تصمیمات خود را با تدابیر کارشناسی پیش ببرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۱۳۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: انتظار می‌رفت ستاد ملی کرونا در ایام نوروز محدودیت های بیشتری را برای پیشگیری از شیوع کرونا در کشور اعمال می‌کرد تا امروز مجبور به تعطیلی مراکز فرهنگی و مذهبی نمی‌شدیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن اعتراض به تصمیم دولت مبنی بر تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان، گفت: توجه به این ماه  و اعمال وارده آن بر هر مرد و زن مومنی واجب است؛ از این رو نمی‌توان به سادگی نسبت به برقراری و عدم برقراری مساجد و مراسمات در این ماه تصمیم گیری کرد.

احمدی، گفت: انتظار می‌رود ستاد ملی کرونا تصمیمات خود مبنی بر تعطیلی و فعالیت حوزه های مختلف از جمله اماکن فرهنگی و هنری، ورزشی، علمی و اقتصادی با درایت و نظر کارشناسی شده پیش ببرد.

وی افزود: طبق آمار رسمی ستاد ملی کرونا پس از ایام عزاداری بیشترین موارد  رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئات مذهبی و مساجد بوده و کمترین آمار مبتلایان را داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در پایان، با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مهار کرونا در کشور، اضافه کرد: مهار کرونا منوط به رعایت همه مردم و وحدت عملی نسبت به مواجهه مردم با این ویروس منحوس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز