خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

١١١ فوتی کرونایی در شهرستان گناوه / ابتلای ٧٨٨ شهروند به کرونا از ابتدای سال جاری/ اعمال محدودیت‌های کرونایی وضعیت قرمز در گناوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۲۶۷

سرپرست بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: تاکنون ١١١ نفر از همشهریان جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعداد ٧٨٨ بیمار جدید شناسایی شده است.

عصمت حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا  تاکنون 4002 بیمار شناسایی شده است.  

سرپرست بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: در شهرستان گناوه ، روند ابتلاء و بستری متاسفانه با شیب تندی در حال افزایش است و با توجه به اعلام رنگ‌بندی وزارت بهداشت، از تاریخ 18 فروردین وارد وضعیت قرمز شده است.

حیدری ابراز داشت: بر همین اساس و طبق جدول محدودیت های اعمالی در شهرهای قرمز، گروه‌های شغلی 2 و 3 و 4 اجازه فعالیت ندارند و حضور کارکنان در دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری به میزان 2/1 و سایر ادارات به میزان 3/2 و ممنوعیت ورود خودرو با پلاک غیر بومی و خروج خودرو با پلاک بومی و اعمال تردد شبانه از ساعت 22 الی 3 صبح و تعطیلی‌کامل برنامه‌های آموزشی و فرهنگی اجتماعی از محدودیت‌هایی است که بایستی اجرا شود.

حیدری افزود: در تاریخ 18 فروردین ستاد کرونای شهرستان در محل فرمانداری شهرستان تشکیل و مقرر شد مسئول اتاق اصناف شهرستان با دعوت از مسئول هر صنف آنها را جهت تعطیلی تا تغییر رنگ‌بندی توجیه کند.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان گناوه ابراز داشت: به همه همشهریان عزیز توصیه می‌شود از شرکت در هرگونه مراسم اعم از عروسی یا عزاداری و دورهمی‌های خانوادگی، حضور در اماکن عمومی و پرجمعیت خودداری کنند. تا حد امکان فقط برای فعالیت های ضروری از منزل خارج شوند و بعد از خروج از منزل از ماسک استفاده کرده و همچنین فاصله اجتماعی یک و نیم متری را رعایت کنند. در محل کار و منزل با باز گذاشتن در و پنجره از تهویه طبیعی استفاده کنند و در صورت داشتن علائم بیماری به پزشک مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز