خبرگزاری کار ایران

دادستان عسلویه:

درباره سلامت مردم با کسی مماشات نخواهم کرد/شهرداران برای خاموشی روشنایی و تعطیلی پارک ها اقدام کنند/ ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسمات تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۶۸۸

دادستان عسلویه گفت : با توجه به شرایط پیک چهارم شیوع کرونا در کشور و وضعیت قرمز شهرستان ، شهرداران موظف هستند همه روشنایی پارک ها بسته بودن سرویس بهداشتی ها تعطیل کردن شهر بازی ها و اقدامات لازم دیگر جهت جلوگیری از تجمع مردم در پارک ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از عسلویه ، محمد خدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه در نشست شورای سلامت شهرستان با بیان این مطلب اظهار داشت:نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان موظف است راههای ورودی به ساحل که تجمعات در آخر هفته صورت می گیرد را به کمک شهرداری ها و دهیاری ها مسدود کنند.

وی افزود : اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و پلیس نظارت بر اماکن با توجه وضعیت نارنجی شهرستان طبق جدول مشاغل بر فعالیت صنوف نظارت کنند و کسانی که رعایت نمی کنند را به دادستانی معرفی کنند.

دادستان عسلویه اضافه کرد:برگزاری هر گونه تجمع، مراسم عروسی و عزا با توجه به شرایط فعلی ممنوع است و بخشداران شهرستان با همکاری عوامل انتظامی و ضابطان دستگاه قضایی این موارد را پیگیری کنند و در صورت مشاهده این موارد موضوع را به اطلاع دادستانی رسانیده شود.

 خدری افزود : از مردم خواهشمندم بیشتر از گذشته موارد بهداشتی را رعایت کنند ، حتما هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده نمایند ، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید تا از این پیک چهارم به سلامتی رد شویم.

دادستان عسلویه در پایان اضافه کرد : در راه سلامت مردم شهرستان با هیچ کسی تعارف نخواهم کرد و شخصا با حضور در شهرهای شهرستان بر روند اجرایی دستور العمل ها نظارت خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز