خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور/ هوای پایتخت امروز صاف است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۰۵۵

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: برای امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور آسمانی صاف و هوایی آرام خواهیم داشت. ضمن اینکه افزایش نسبی دما را هم برای بیشتر مناطق کشورمان پیش بینی کرده ایم که در بخش‌های غربی و شمالی کشورمان این افزایش دما محسوس‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس و نیز در ارتفاعات البرز مرکزی انتظار بارش‌های پراکنده را داریم. روز‌های جمعه و شنبه با ورود سامانه بارشی به کشورمان در غرب، شمال غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی ابراز داشت: همچنین برای سه شنبه هفته آتی هم با افزایش سرعت باد در نوار غربی کشور انتظار تشکیل توده گرد و خاک را داریم که سبب کاهش دید در غرب و جنوب غرب می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: هوای امروز تهران صاف خواهد بود و  وزش باد را خواهیم داشت که گاهی وزش باد‌های شدید را برای بخش‌های جنوبی استان داریم. بیشینه دمای امروز تهران هم بیست و پنج درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز