خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خبر داد:

اجرای مرحله دوم طرح کنترل هوشمند مبتلایان کرونا در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۲۵۴

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: با توجه به تاکید استاندار سمنان و ابلاغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مرحله دوم طرح کنترل هوشمند مبتلایان به کرونا در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، ایرج کارخایی گفت: در مرحله دوم طرح کنترل هوشمند مبتلایان به کرونا از ورود و ارائه خدمات به افراد مبتلا به کرونا در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان، شهرداری‌ها، شعبات مرکزی و پرتراکم بانک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، شرکت‌های مسافربری، پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن، دفاتر فروش بلیط و دفاتر پیشخوان و خدمات الکترونیک خودداری خواهد شد.

وی یادآور شد: در این طرح ارائه خدمات به مبتلایان به بیماری کرونا که باید دوران قرنطینه را سپری کنند در مراکز مشمول طرح ممنوع است و کلیه مراجعین ملزم به ارائه کارت یا شماره ملی هستند و در صورت مثبت بودن افراد به کرونا که در اپلیکیشن ماسک مشخص خواهد شد از ورود آنها جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اظهار کرد: با ابلاغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، مسئولیت حسن اجرای طرح در سطح شهرستان‌ها به عهده فرمانداران و در کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و مراکز مرتبط به عهده مدیران و شهرداران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز