خبرگزاری کار ایران

خزائلی خبر داد:

880 بازدید از تاسیسات گردشگری استان به عمل آمد/ 4پلمب 4 واحد پذیرایی بین راهی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۷۹۸

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: 882 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان قزوین، انجام شد و 4 واحد پذیرایی بین راهی نیز پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: از 28 اسفند تا 13 فروردین سال جاری 882 بازدید نظارتی ازمجتمع‌های خدماتی- رفاهی و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و مراکز اقامتی استان انجام شد که طی آن 8 اخطار کتبی و 11 تذکر شفاهی برای واحدهای متخلف نیز صادر شد و هم چنین 4 واحد پذیرایی بین ‌راهی به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین افزود: تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ همچنین سه جلسه نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی از تأسیسات گردشگری در قالب سه کمیسیون دفاتر خدمات مسافرتی، واحد‌های پذیرایی و واحد‌های اقامتی در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برگزار و بیش از هفت گزارش در خصوص تور‌های گردشگری، نحوه ارائه خدمات در واحد‌های اقامتی، مجتمع‌های بین‌راهی و رستوران‌ها بررسی شد.

دبیر ستاد اجریی خدمات سفر استان گفت: این نظارت و پایش مستمر تاسیسات گردشگری استان تا پایان مهار کامل کرونا ادامه خواهد یافت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد‌های خاطی برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز