خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش در فرمانداری گچساران؛

‌ثبت نام ۲ کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه گچساران تکمیل شد/ امروز پایان مهلت ثبت نام از نامزدها

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۷۲۰

ثبت نام کاندیداتوری ساسان تاج‌گردون و ریحان محمدپور ده بزرگ برای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت دقایقی پیش تکمیل شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ثبت نام این کاندیداها بدلیل استعفای آنان از مسئولیت های گذشته خود تکمیل نشده بود که دقایقی پیش این فرایند تکمیل و هر دو نفر امکان حضور در رقابت انتخاباتی را بدست آوردند.

ساسان تاج گردون پیش از این معاون وزیر میراث فرهنگی بوده و ریحان محمدپور ده بزرگ هم در قوه قضائیه مشغول به کار بوده است.

کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای گچساران و باشت برای مجلس یازدهم شورای اسلامی را ساسان تاجگردون، عبدالرحیم رحیمی، امین‌الله بابویی، هومان عسکری ، محمد محمودی ، محسن کاویانی ، عبدالمجید کرمی، پریوش نقدی، سید محمود فاطمی، نستور درخشنده پور ، علی مراد جعفری، بهنام همتی، ریحان محمدپور ده بزرگ، سید قدرت الله حسینی بحرینی ، هوشنگ گرجی پور و محمدمهدی فروغی نیا تشکیل می‌دهند.

زمان ثبت نام از کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت امروز چهاردهم فروردین ماه ساعت ۱۸ عصر به پایان می رسد.

به گزارش ایلنا، اعتبارنامه غلامرضا تاج گردون مُنتخب یازدهم مجلس یازدهم شورای اسلامی با وجود کسب ۳۹ هزار رای ماخوذه  و اختلاف ۱۷ هزار رای با نفر دوم در این انتخابات متاسفانه از سوی این مجلس رد شد.

انتخابات میان دوره ای یازدهم  مجلس ۲۸ خردادماه امسال همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز