خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اردبیل خبر داد:

ثبت 863 هزار تردد در استان اردبیل / افزایش 233 درصدی ترددها

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۷۱۰

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی 863 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عبدی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل نیر- سراب از ثبت 863 هزار تردد در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: این میزان تردد توسط ۱۲ سامانه ثبت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیـل به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این آمار در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۹ تا 13 فروردین ۱۴۰۰ به ثبت رسیده، افزود: محورهای اردبیل - سرچم، نیر- سراب، اردبیل - آستارا و اصلاندوز - کلیبر بیشترین تردد را داشته اند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 233 درصدی ترددها در تعطیلات نوروزی خبر داد و تصریح کرد: بیشترین تردد خودروها در استان اردبیل مربوط به پلاک استان های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان و البرز است.

عبدی با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۵۳ هزار خودرو با پلاک های غیربومی در استان حضور دارند، اذعان کرد: در بازه زمانی ذکر شده 95 هزار خودرو وارد استان اردبیل شدند. 

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت 10 هزار و 500 مورد تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های ثبت تخلفات در استان به ثبت رسید.

عبدی از مردم خواست با توجه به شرایط کرونایی، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و درصورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها وحمل ونقل جاده ای تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز