خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین مطرح کرد:

پویش در خانه بمانیم در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۸۳

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: برای حفظ سلامتی خود و دیگر افراد جامعه، همچنین حمایت از کادر زحمتکش درمانی، لازم است که گردش در روز طبیعت را به بعد از مهار کامل بیماری کرونا موکول کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهران شنتیایی با اعلام این مطلب گفت: برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا لازم است روز جمعه در آستانه 13 فروردین که روز "دوستی با طبیعت" است، شهروندان در خصوص گردش در طبیعت، تفرجگاه‌ها و مکان‌های تفریحی تابع دستورات ستاد مدیریت کرونا باشند و بر اساس رعایت توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن تاکید بر رعایت توصیه‌های ایمنی حضور در طبیعت خاطرنشان کرد: علاقه مندان به طبیعت گردی از هرگونه آسیب رساندن به طبیعت از جمله شکستن سرشاخه درختان و از روشن کردن آتش در کنار درختان خودداری کنند.

شنتیایی تاکید کرد: گردشگران طبیعت به منظور بهره‌مند شدن از محیط زیستی زیبا، سالم و با نشاط، در پاسداشت طبیعت کوشا باشند و با رعایت توصیه‌های زیست محیطی و بهداشتی با مأموران و کارشناسان حفاظت محیط زیست همکاری کنند و در صورت مواجهه با تخلف‌هایی همچون آلودگی هوا، زباله و پسماند‌ها، شکار حیات وحش گزارشات تخلف خود را به سامانه ۱۵۴۰ اعلام کنند تا به سرعت موضوع توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست استان مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز